Iuh. Onpa aikaa kulunut kun tänne viimeeksi kirjoittelin. Ällöttävän huonolaatuisia kuvia edellisessä postauksessa, lisäksi dorka valkoinen tausta näkyy. Voisin oikeasti opetella tekemään asioita kunnolla...

Kaikkee on siis ehtinyt tapahtumaan, lomailin viikon Madridissa (oli kuuma, postausta tiedossa) ja olen vaihtanut kaupunkia ja aloittanut ensimmäisen oikean työn. Jännittäviä aikoja. Todellakin.

Sen kunniaksi aion nyt esitellä hieman omaa syysmuotiani, pimeät illat ja kylmä ilma houkuttelevat pukemaan päälle villaista ja pehmeää.

Ostin maailman kauneimmat ja mukavimmat nahkasaappaat, joiden kiilakorko tekee kävelystäni hyvin ryhdikkään, olemuksestani naisellisen ja kengät ovat ehkä mukavammat mitä olen omistanut ikinä. Merkki on yllätys yllätys....Vagabond.

KENKÄKUVA

hmm...ne näyttää vielä sirommilta kuvassa ja vaikka aluksi musta tuntui et ne näytti ihan kumisaappailta, oon toosi tyytyväinen siitä että ne ostin.

Seuraavaksi erehdyin menemään Seppälään, olin tilannut sen sellaisen klubikortin ja saapuneen kortin mukana tuli kymmenen euron lahjakortti....Menin siis kauppaan ja törmäsin "ihan kivan" näköiseen villatakkiin, hintaa jäi alennuksen jälkeen 29 euroa. Oli siis pakko ostaa, vaikka villatakiksi Seppälästä vähän turhan hintava. Villis ei kuulu Hanna Saren mallistoon, mutta luultavasti johonkin toiseen. Väri on ihanan palonpunainen, ja vyötäröä kiertää silkkinauha. Ehdottomasti mun lempparipaita tänä syksynä, ja yhdessä kenkien ja uusien hiuksieni kanssa nostaa mun itsetunnon pilviin...

Hiukset...kymmenen vuoden punavärjäyksen jälkeen tein kesällä aikamoista ja vaalensin päältä hiuksia tosi  paljon. Nyt tein päinvastaset ja menin tosiruskeaan suuntaan. Jotenkin kauhean kiehtovaa, naama näyttää kalpeemmalta (ei siis punakalta) ja taidan jatkaa tuota tummaa ruskeaa vielä jonnin aikaa.......